En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Plugg..... Inte långt kvar!

Publicerad 2010-03-15 21:49:57 i Allmänt

Helgen blev till för plugg... Sjuuukt mycket dessutom.
Hela lördagen gick åt till plugg. Träffade Carina och satt på jobbet för att skriva ihop vårt sista arbete.. Kom en bra bit på väg.. Men satt fram till klockan sex, skulle ha åkt hem till Madde för att kika på melodifestivalen men jag orkade verkligen inte, och tanken på att köra lika länge på söndagen fick mig att bara vilja lägga mig och sova.

Sen var det dags för melodifestivalen. Käkade kräftor till. Fyfan vad gott det var. Hade i frysen.. Mmmm mums!
Men melodifestivalen då, ja.. Min favorit var nära, men tyvärr...... Salem skulle ju ha vunnit!!
Blir ju aldrig som man vill så varför skulle det bli det den här gången?

Blev ganska så klara under söndagen med arbetet.. Eller klara och klara, har en del kvar att fila på men det stora hela är klart. Vilket känns galet skönt!



Idag hade jag utvecklingssamtal med våran chef.. Usch gillar inte sånt.. Men gick faktiskt himla bra. Kändes skönt och positivt när jag gick därifrån.


Härligt, nu börjar fler och fler ge sig till känna.. Härligt Sossan..
Bra att veta också att Lisa och Madde INTE läser min blogg..



Gonatt på er.. Imorgon kör vi igen................


Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela