En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Kort vecka, med kommande ledighet!

Publicerad 2010-05-10 21:00:34 i Allmänt

Den här arbetsveckan är ju nästan slut redan.. Fasiken vad skönt.. Lång dag idag till klockan 18, men har gått mkt bra. K var ledig så endast jag och Marie på fm. Gick galant och barnen var underbara. Utelek och en massa mys.. Sådana dagar är underbara med barnen, när man slipper var sur och grinig utan istället bara skratta och mysa en massa tillsammans.. 
 
Imorgon blir det en kort dag, eller ja kort och kort... Slutar tidigt iallafall. Börjar 6.15 oc slutar sen 13.30.
Ska försöka hinna med solning och sen handla för efter jobbet på ons drar vi..
Börjar 9, en halvtimme innan starttid för att ha mitt sista utvecklingssamtal, vilket är som en börda som man kan lägga bakom sig nu.. Skönt! Jobbar sen till 17.30 och direkt då drar jag och mamma till västkusten. Jenny m fam är då också på väg ner.
Galet skönt ska det bli, det här behövs nu....

Ta det lungt, umgås med fam, mysa, dricka vin och äta räkor, gå promenader(vilket Jenny och jag har kommit överens om att göra varje kväll) att gå längst havet är ju inte helt fel.. Hmm, märks det att jag verkligen älskar livet där nere..Tror det!




I lördags var det ju Indigodags tillsammans med syster. Lika trevligt som vanligt!!!
Jajjemen....!
Förbannat god mat är vad det är.

Kommentarer

Postat av: Systra di

Publicerad 2010-05-11 08:33:51

Jaha så jag får inte gå med er om jag följer med?! :( Men tyvärr blir det nog inte så! :( Vill också äta räkor m.m o ta det första doppet för året!

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-12 08:08:39

Jo visst får du det, men du ska ju inte med :(

Burr, det där doppet får nog vänta för min del.. Kaaaallt!

Postat av: Syster yster

Publicerad 2010-05-12 09:25:45

Hmm... ska ju inte det!! :( Vi badade ju förra året! Kom igen nu! Ta ett dopp för mig! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela