En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

I studiedagens tecken.

Publicerad 2010-05-26 20:03:40 i Allmänt

Tack och lov.. Ytterligare en bävansdag över.
Alltså dessa studiedagar då man ska sitta och skriva alla dessa kvalitetsredovisningar, verksamhetsplaner, likabehandlingsplaner och allt vad det är, hur jäkla trista är dom inte......? Och för att inte säga, hur många av föräldrarna läser allt detta? Typ noll..
Vi har ca 100 andra saker som vi verkligen behöver göra........ Jaja jag vet.. Alla dessa planer behöver vi också göra.. Men, ja..
Lyckades ju faktiskt beta av lite andra smågrejer som, placera de nya barnen som ska komma i höst och ringde alla dom, gick igenom alla föräldraenkäter och sammanställde alla dessa avdelningsvis och hela huset, prata lite snabbt ang. överlämnandet till skolan, fixade med att folk skulle vara lediga, skickade inbjudan till de andra förskolorna angående mån.. Ja hej jag fick skicka den tre gånger på grund av att man var en aning snurrig.. Skrev fel tid hela tiden.. Haha men till slut så.. Ja,så på måndag blir det YTTERLIGARE en kväll som går bort. Jag börjar bli trött på det...

Hemma straxt innan fem, blev kvar ett tag efter slutad tid. 16.00.
Inte orkat mkt sen jag kom hem. Kikat runt lite på nätet, plockat med lite smågrejer efter gårdagens storstäd.. Himmel vad dammigt det var överallt.. Oooops!




Har nu kolla igenom alla mina presentkort på ticket och sparade pengar till resan... Blev taggad på att gå in och kika på alla bilder. Tror ni jag längtar!?
Semester över huvudtaget längtar jag efter som skrutt.. Tror det är många med mig på den längtan just nu... 
 


Lite trist inlägg utan bilder men i nästa inlägg lovar jag bilder... Och inte vilka bilder som helst.. :)





Vart tog sommarvärmen vägen... Kom tillbaka..!




Kommentarer

Postat av: Syster Yster

Publicerad 2010-05-27 08:26:19

Så du längtar efter semester....... Mmm... Jag me!!! Wonderful! Puss

Postat av: Emma

Publicerad 2010-05-27 17:30:04

Ja, lite smått så där :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela