En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Diverse!

Publicerad 2010-05-07 18:45:17 i Allmänt

Här kommer lite bilder från förra helgen då det var party hemma hos Madde och sedan utgång..
Har varit lite seg och inte uppdaterat, men nu så.
  
  
 

Kvällen innehöll "fia med hutt" och singstar som sen avslutades med utgång på strömpis.. Trevligt vare!




Veckan som nu varit har gått snabbt och i ett högt tempo. Mycket att göra! Men nu så är det helg. Slutade sent idag och hade efter det ett utvecklingssamtal, nu har jag bara ett kvar. Skulle ha varit klar redan förra veckan men de jag skulle ha då blev inställda p.g.a sjukdom.. Men nu börjar jag se slutet på även det.

Har varit en himla massa diskussioner på jobbet om semestern.. Fan, detta tjat varenda år...... Får gå in och jobba en annan vecka än den jag igentligen hade velat ha.. Känns lite trist att vara ledig en och sen jobba en för att sedan vara ledig igen, dock 4 veckor till då. Så ska väl kanske inte klaga ändå. Har ju det bästa kvar då ialla fall.. Men känns ändå lite trist när jag avbröt min semester förra året för att ställa upp och nu denna gång ändra en massa.. Finns ju en del som lyckas klara sig undan det där år efter år och få precis som de vill..... Bittra jag.. Men sån är jag, låt mig!!!
Aja skit i semester och njut nu av helg..
Nästa vecka blir en kort vecka då jag troligen är ledig fredag också och tar mig ner till västkusten redan ons kväll för att hämta nya krafter, vilket känns som att det behövs... Mitt smutronställe.. Helt klart! Love it.






Trevlig helg på er..

Imorgon ska jag till indigo, bara så att ni vet.. AAAAHhhhmm vad gott!

Fridens!!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-05-07 19:55:48

Åh jag borde söka till topmodel jag blir ju så fruktansvärt snygg på kort...Eller?!

Postat av: Annica

Publicerad 2010-05-07 20:25:18

Haha ta det lugnt på indigo nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela