En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Jag snöar bort.

Publicerad 2010-11-09 18:43:11 i Allmänt

Storm, snöstorm så det heter duga..
Jösses så jag såg ut när jag kom hem,täckt i snö hela jag och efter att snön piskat mig ordentligt i ansiktet var mascaran ordentligt utkletat..


Lyckades ta igen föregående natts sömn med nattens sömn. Somnade halv tio och sov fram tills klockan ringde halv sju. Niice.!
Vet inte varför det inte gick att sova natten till mån.. Jag är ju den som lägger huvudet på kudden och sen sover. Aldrig några problem. Men icke denna gång.. Fy.
Hade mer eller mindre panik när klockan passerat 03 och jag insåg att jag skulle upp om 2 timmar. Att dessutom öppna på jobbet och sen jobba fram till 18. Vilken lycka!
Hade APT de sista två timmarna och chefen bjöd på cider och chips.. Hmm, vad an detta tänkte vi. Jo här skulle firas att vi klarat första PIMkursen (data). Gulligt tycker jag, det där lilla uppskattas.
Meeen, ingen var gladare än jag att till slut få komma hem....

Dagen idag har varit FULL fart. Många barn, men ändå funkat bra. Gillar de dagar då de väljer att vara goa och harmoniska :) Har suttit i ett viktigt samtal under eftermiddagen, skulle senare även ha ett utv samtal, men blev flyttat till nästa vecka. Imorn kör jag samtal efter arbetstid. 17.00..
Har då haft 2 av mina 10 utv samtal. Alltid svårt att hitta tider som passar båda parter.



Nu bör jag läsa lite inför språkpilotsträffen på torsdag.

Förresten, lör den 4 december drar vi några st från jobbet till stockholm på shoppingresa! Mycket lyckad förra året och tror på detsamma även denna gång.



FRIDENS på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-11 17:39:01

Jag har tänt ett ljus till Lasses minne. Ta hand om varandra, jag tänker på er. Kram

Postat av: Segersten

Publicerad 2010-11-14 22:36:21

Tack snälla vem det än är som skrivit det <3 Kram

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-16 14:02:20

Det var jag <3 /Sofia

Postat av: Segersten

Publicerad 2010-11-16 22:34:03

Tack snälla Sofia <3 Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela