En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

20 Oktober!

Publicerad 2010-10-20 19:28:44 i Allmänt

Föräldramötet avklarat i måndags och det gick bra. Bättre än vad jag trodde, brukar vara så där lagom stelt där föräldrarna knappt svarar på frågor. Men nu så, nu har vi lärt upp dom. Mycket bra möte med många bra reflektioner, diskussioner och så där glatt och positivt. Kul!
Blev en lång dag, började 7.30 och var sen inte hemma förens 20.30. Var så trött så jag visste knapt vad jag hette, men ändå kunde jag inte somna när jag väl gick och la mig. Gick väl över den där gränsen och blev väl övertrött.
Somnade sent och såå trött på morgonen sen. Ladda om och en dag fylld med fotografering på jobbet.
Årets mest stressiga dag, in, ut, in, ut.. Sen att få alla att sitta still, oj oj, inte pilla i näsan, inte lipa, titta in i kameran osv osv. Dagen gjord och ett år till nästa :)


Imorgon är det redan torsdag och jag ska på cellprov. Ja, alltså alla säger att det går fort, gör inte ont osv, osv. Nej men va fan det skiter jag väl i.. Men är ju inte varje dag jag ligger och fläker ut underverket för vilt främmande och jag känner mig väl kanske inte helt jättebekväm i det heller. Jaja!





Ska på bio imorn, var skitlänge sen jag var på bio. Är så jävla dålig på det, vill se så många filmer och det är ju mysigt och gå och se på bio ibland, men nu så.





Nehe, nu Paradise. Ja jag vet.. Va fan kollar jag på det för..?
Sen är det ju Berg flyttar in och även Kungarna av Tylösand... Haha, ja mycket mer kan man inte säga om programmet!


Förresten, ÖSK leder nu med 0-1 mot GAIS. Fint!



FRIDENS!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-10-20 20:27:36

Jag ska göra sånt där cellprov nästa vecka, spännande.. Eller nått.



Berg flyttar in är så mysigt program :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela