En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Indigo.

Publicerad 2010-10-03 18:04:42 i Allmänt

Gårdagen var lugn, satt och skrev lite på det jag ska prata om inför föräldramötet imorgon.(Förskolelyftet, språkpiloter och lekens betydelse) Har inte haft en chans till att jag har kunnat gjort det i veckan. Suck!
Men nu är det klart och jag hoppas det blir bra.

Kvällen avslutades på indigo med bästa Barbro!
Suuuperkväll verkligen, gott och galet trevligt.



Idag har Jenny m fam varit för med barnens grejer, (dom ska sova här mån-ons)och sen för en fika. Jenny och Magnus beger sig till tallin för att fira Magnus 40 års dag!
På tisdag ska dessutom Julia praktisera hos mig. Kul!



Som tur va gick ju Jay vidare och jag kan med nöje följa fredagsfinalerna. (och jadu madde, kanske hade följt det även om inte han skulle ha gått vidare :) )


Har beställt kebab som kommer straxt..


FRIDENS!


Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-10-06 11:20:03

Hellu! Tänkte bara tala om att jag har skaffat en blogg igen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela