En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Så mycket bättre.

Publicerad 2010-10-31 16:48:03 i Allmänt


Sjukt bra program, gillar det skarpt.
Första programmet var det Lasse Berghagen som hade "sin dag". Igår var det Di Leva, vilken man. Ojoj, mer speciell får man leta efter. Jag har alltid haft lite svårt för han men igår, oj.. Nej, jag måste nog erkänna att tycker han är lite fräsig..
Hon Petra även kallad september. Sjuuukt vad bra hon har gjort de två låtar hon har sjungit. ´Teddybjörnen Fredriksson´ och nu ´vem ska jag tro på´..2 fantastiska tolkningar. Byt genre säger jag bara..
Förresten, jag har upptäckt att Petter är jävligt snygg dessutom.



Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-11-01 18:44:18

Lasse berghagen är så mysig. Hon Petra sjöng den låten så bra i lördags, det trodde man inte :)



Postat av: Lisa

Publicerad 2010-11-04 13:38:25

BÄSTA:) I LÖV IT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela