En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Skön helg!

Publicerad 2010-10-17 18:03:46 i Allmänt

Inte gjort mycket under denna helgen, men det var precis vad jag behövde.
Stängde i fredags, hem och fixade mat och sen kolla in idol. Somnade hyffsat tidigt och sov ut ordentligt igår.
Va och handlade lite och sen hyrde jag med 2 filmer, "sommaren med Göran" (Nej jag vet jag har inte sett den än). Helt ok, lite rolig :) Sen hyrde jag Precious. Oj, vilken film. Hände igentligen inte så mkt men vilket budskap. Fyfan, vilka människor. Jag spyr!
Dagen idag har jag inte varit allt för effektiv, färgade håret och har kollat igenom papper till föräldramötet imorn. (sist vi skulle ha fick avblåsa det med tanke på ett flertal sjuka) Ska bli skönt nu när det är klart, alltid något som hänger över en som man vill ha avbockat. Sen är det "bara" alla utv samtal som väntar.


Hoppas alla haft en bra helg annars, sovit, tagit det lugnt och utvilade för en ny vecka, eller?





Zlatan levererade igår, var det nån som såg det?? Vavava? Nej, men jag gjorde.


Gokväll på er!


Fick precis mms av Marie som är nere i Turkiet. Åh, jag vill också!!!!




FRIDENS!!


Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2010-10-17 18:36:33

sv: Haha ja men den var ju med i den där serien, vad hette den.. Lilla landet lagom? Typ nått sånt haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela