En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lila skitbussar!

Publicerad 2010-10-12 22:45:34 i Allmänt

Helgen var nåt så fruktansvärt efterlängtad så jag vet inte vad. Men den försvann i ett nafs.
I fredags gav jag mig på det omöjliga.... ATT ÅKA BUSS...
Åt helvete med alla lila skitbussar, jag får spel.
Efter MYCKET om och men kom jag fram till Madde. Mys med mat, vin och idol.
Hemma runt tolv och jag somnade bums.
Sov som en gud.
Lördag och Cathrine och Leif gifte sig. Grattis till dom. Fest på kvällen som slutade alldeles för sent. Hemma vid 4 vilket resulterade i att hela söndagen gick åt till att ligga i sängen,läsa, kika på tv, sova.. Ja, orkade som sagt inte mkt.


"Förfest" hos J&M.

 
C&L                              Kusinvitamin


Måndag och ny vecka startade alldeles för tidigt. FULLT ÖS skulle jag vilja säga.
Alla barn idag, jösses... 30 min övertid på det.Såja.
Slutar sent imorn, börjar tidigt tor-jobb 2 tim, möte i vivalla(vilket jag förövrit ska ha läst 2 kap á 50 sidor i en bok till.. men som jag ej har gjort än. Jag tar det imorn), tillbaka, jobb i 2 tim, hem en snabbis, iväg för massage i 45 min och direkt därefter på föreläsning vid naturens hus 16.00-19.30. Jorå, jag lyckas få dagarna att gå iallafall. Snart fredag igen!



Gick åt helvete för Svergie idag också! Pinsamt, inte ens zlatan höll måttet(Var medvetna om att det ska mycket till innan jag kan erkänna det).. Nej, usch!




Pigg och glad... Inte riktigt så jag känner mig just nu!



Sovmorgon imorn, start 8.30. Natti!



FRIDENS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela