En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Galakväll!

Publicerad 2010-10-30 19:26:50 i Allmänt

Igår var systrarna syster bjudna hit för en galakväll. Gala var något jag bara fick för mig att skriva i inbjudan som en rolig grej, men tyckte sen det skulle vara en kul grej att göra nåt kul av det.
Så en galakväll utan röda mattan och kändisar går ju inte, sagt och gjort. Man tager vad man haver.



Vi startade sen med bubbel och lite förrätt som bestod av kantareller, bacon och lök inlindat i smördeg. Aldrig provat det tidigare men oj vad gott det var.
Varmrätten bestod av kräftsoppa, en favorit i soppväg och hembakat bröd. Och till sist efterrätten som bestod av en "fusk" cheesecake. Den enda maträtten jag kom ihåg att ta kort på dock. 


En super trevlig kväll med världens bästa systrar!!
Vad skulle jag göra utan er?








Jag väntar för övrigt febrilt på min telefon.. Skulle ta en vecka och få den, och nu har det gått en vecka..
Jag vill ha den NUUUU!

Har städat och fixa en del idag, nu sitter jag dock i sängen och skriver här men ska straxt gå och fixa sallad till kvällens mat. Oxfilé, potatishalvor med ost och rödvin till programmet "så mycket bättre". Kan just inte bli så mycket bättre än så..

Hoppas ni får en bra lördagkväll med alla dess hallowenfester. Jag bojkottar dom. Myser till det hemma och dricker vin istället. Fan så bra!



FRIDENS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela