En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Vardagslyx!

Publicerad 2010-10-14 22:10:31 i Allmänt

Oj vilken fullspäckad dag!!!
Började tidigt, 7.00. Insåg att jag var tvungen att ta bussen direkt från jobbet till spahuset så tog beslutet att gå till jobbet imorse så jag slapp ha cykeln kvar där under kvällen.
Inte speciellt smart..
När jag sen skulle på möte i vivalla och kom ut till cykelstället insåg jag ju att jag inte hade nån cykel. Vafan, fick gå hem, hämta cykeln och sen till vivalla. Jag hann!
Tillbaka för lunch och sen vila med barnen, mamma ringer och säger att hon kan köra mig eftersom hon fick sluta tidigare. Jag tackar för det!
Cykla hem, hann andas ut i ca 10 min innan det var dags att dra.
Massagetid kl 14.30.
Guuuuud så skönt det var, halvkropp i 45 min. Alltså, det är sjukt att man inte unnar sig detta oftare. Min rygg och framför allt jag behövde detta.


Trött och en aning mör ville jag helst av allt bara åka hem. Nejdå!
Karro hämtade mig efter massagen och vi begav oss till naturens hus.
Föreläsning 16.00-19.30, suck! Men bra var den, som tur var. Mkt intressant och att man dessutom fick en stor räksmörgås, loka och kaffe gjorde det ju självklart att man gick dit. :)


Imorgon väntas sovmorgon, börjar tio, men dessvärre jobb till halv sex. Le och se glad ut, en fredag!
Tänkte ha en helg med bara, BARA vila och inte göra ett skit.Det sket sig även denna helg.


Fan är det bara jag som är rädd att gå ut nu mer, även om den där 23 åringen sitter där han sitter just nu så går det ju troligen ytterligare en idiot där ute. Ja, jag är fan rädd. Det handlar ju inte bara om att man ska vara rädd kvällar och nätter, nej nu spelar det ju fan ingen roll när man är ute, morgon och mitt på ljusa dan, vad hindrar dom?



Nu väntar sängen.

JAG ÄR TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela