En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Bullbak!

Publicerad 2010-09-26 18:02:17 i Allmänt

En skön vecka som passerade. Många sjuka och lediga vilket resulterade i att man hann andas ut en aning. Nya tag för känner på mig att den kommande veckan kommer köras på i racerfart med start 6.30. Yes, eller?

Avslutade i alla fall veckan hemma hos J&M för att fira tjejerna. Det bjöds på tacos och god tårta. Mätt som vanligt när man beger sig därifrån.




Lördagen spenderades ute på marieberg. Länge sen man var där, och mkt folk var det.
Löning och pissväder..

Idag har det blivit en liten mer huslig dag. Jag bestämde mig för att bullbak skulle sitta bra.





Luktar ljuvligt!!!





Härligt att innebandyn har dragit igång nu.. Skulle ha gått på damernas igår, men nej blidde inte så. Gött med en seger i elitseriepremiären.. Nu följer jag Warbergs match mot AIK, ligger för tillfället under med 1-2..
Dessutom fortsätter Zlatan att leverera.. HA...


Tjing på er..

FRIDENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela