En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Detta förbannade val..

Publicerad 2010-09-18 13:40:31 i Allmänt

gör mig smått irriterad.
I alla dessa valdebatter smutskastar dom bara varandra. Säger vad de andra INTE gör.. Säg för fn vad NI SKA göra istället.
Nej ni, det där ger jag inte mkt för. Skönt att det snart är över.




Trött som få igår somnade jag tidigt och vaknade inte förens vid 10. Såja! Skönt var det. Hade helst velat ligga kvar hela dan med tanke på att det stod som sprut i backen när man vakna. Pissväder. Men tog mig upp och nu sitter jag här och hänger, ska se om jag kan göra nån nytta innan det är dags att bege sig till syster. J&M ställer till med kräftskiva ikväll. Svenska kräftor, det är grejer det!


Hoppas ni får en trevlig kväll och en fortsatt bra helg.
SKÅL!


Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-09-18 16:45:07

Haha läste: "Det står sprut i baken..." Haha tyckte du var lite knäpp som skrev det i bloggen :P

Postat av: Segersten

Publicerad 2010-09-19 14:31:14

Haha, ja hade varit lite snubbigt att skriva om det.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela