En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Gäsp!

Publicerad 2010-09-13 19:49:58 i Allmänt

Efter ca 3 timmars sömn och en klockan som ringer 5.10 och jag genast slås av att jag har en 11,5 timmes lång arbetsdag framför mig gör att jag bara vill dra täcket över huvudet och somna om.
Jag var så fruktansvärt trött! Fyfan!
Tänkte då.. "åh vad jag längtar till ikväll för då är dagen över" och nu är den det..



Ska snart käka hamb och klyftpotatis. Kanske inte jätte passande och käka det samtidigt som jag ska kolla på Biggest loser. Nja! Haha men vad fan.

Haft en hyffsat bra dag annars idag.. Hmm typ "lugnt" på jobbet.. Alltså lägg märke till kaninörona.. Hur man definerar lugnt kan vi diskutera, men ja. En ok dag helt enkelt.



Borde läsa en text nu som jag ska ha läst till torsdagmorgon då jag ska på språkpilotträff... Jajjemen, ni kan numera titulera mig språkpilot.. (Det är fan inte många som är det :)) men det är något jag verkligen inte orkar. En dusch och sen mat.
Ja det kör jag på, läsa gör jag en annan dag.


Blev aldrig nåt inlägg igår, men Claesson fyllde i alla fall då.. GRATTIS till dig



FRIDENS!


Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-09-13 21:27:55

haha jag ser hur som min pappa =)

Postat av: Syster yster

Publicerad 2010-09-14 08:36:37

Liten! Kunde du inte sova inatt?! Snygg stil vovven har.... :)Puss

Postat av: Segersten

Publicerad 2010-09-14 21:42:50

Stefan.. Öhh eller nej Emma.. Du är så söt så!:)



Syster: Nej verkligen inte, skit. Haha ja visst har den. Sover numer likadant :, testa. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela