En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

"Live to win"

Publicerad 2010-09-29 19:21:26 i Allmänt

Har ju som sagt varit hemma idag ockå (vilket inte hör till vanligheten, oftast en dag sen är jag back in track igen), men känner mig betydligt bättre så imorn får det bli jobb. Att gå hemma när man inte är så där super duper sjuk gör mig knäpp. Det är sååå långtråkigt.
Idag sov jag i alla fall lääänge, åt en sjuuukt god frukost, kikade på tv, läste tidningen. Vips så var klockan tolv. Då ringde det på dörren. Marie från jobbet tittade förbi. Gullig hon är som kommer förbi när man är hemma..

Låg och läste en stund. Började i en ny bok igår, "Andreas Carlsson", faktiskt ganska intressant.
Det är inte bara att komma till toppen, man måste kämpa för det också.





Och jag kan inte säga annat än att jag tycker han ser förbannat bra ut...





En tvkväll med mycket bra program att följa...
Vi startar med idol, följt av Berg flyttar in, välkommen åter och till sist kungarna av tylösand. (Jag vet det är sjukt att jag tittar på det, men efter att ha tittat fem min så var jag bara tvungen att följa dessa sjukt, blåsta och pinsamma småbarn).
"Välkommen åter" var ju första programmet förra veckan och det är helt i min smak, vi kan kalla det sjuk humor. Hahaha!
"När jag säger att varuhuset ska vara öppet längre, menade jag inte bara att det skulle vara öppet längre utan även att personalen skulle vara kvar längre"-Skön!!!



Kolla in NA imorn förresten. Mina två favorittjejer kommer vara på bild





Förresten halv åtta hos mig ska jag ju kolla på också, det börjar nu, så hej på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela