En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sådärja..

Publicerad 2010-09-01 19:33:29 i Allmänt

Ne men va fan, jag borde kanske fortsätta med det här, eller vad säger ni.. Skulle vara kul om man kunde fixa till sidan lite, men kan jag det, nej...
Så är det någon som kan så får den väldigt, väldigt gärna hjälpa till.. Mmm!!

Sedan sist då, vad har hänt i mitt liv.?

Jobbet rullar på i ett rasande tempo och det är hundra saker att göra, men jag hinner knappt med hälften. Känner att detta kommer bli en tuff termin med ett antal mer barn än vad vi tidigare har haft, en drös med småttingar varav en som inte går än... E ska plugga fram till i mitten av Januari och vi vet ännu inte hur det blir med vikarie.Denna vecka är vi redan inne på den andra vikarien. Nej, jag går inte med på att det ska vara så.. ALDRIG!
Så med en mindre ordinarie personal på avd så betyder det att vi andra två får ta ALLT annat, vilket betyder 10 utv samtal vardera, 10 dokumentationspärmar var att göra utöver allt annat. Plus att jag har varit duktig nog att dra på mig en hel del andra uppdrag under hösten som jag är inställd på att göra tiptop. Huameja... NU KÖR VI!!
Idag hade vi iallafall studiedag, har fått andas lite. Behövs, imorgon kör vi igen och då slutar jag tidigt. Öppnar dock.. Morn, morn..

Annars då, Kräftskiva med brudarna i lördags, förbannat trevligt men kräftorna lyckades ge mig en fruktansvärd huvudvärk dagen efter.. Kräk!! Eller kan det har varit så att det var nubben..? Nej, jag vet inte, skallebank hade jag så det hette duga iallafall.





Allas vår kära Zlatan har dessutom bytt klubb också, Milan blev det. Har väl aldrig varit nåt fan av dom, men va fan man kan väl bli. Eller?








FRIDENS...




Kommentarer

Postat av: Systra Di

Publicerad 2010-09-01 22:18:21

Du SKA fortsätta blogga!!! Braaaa Emma!!! Älskar dig! Du kommer klara allt galant!! Du är ju MIN syster!! ;)Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela