En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sjuker..

Publicerad 2010-09-28 15:59:26 i Allmänt

Jag ligger hemma och är sjuk.. Piss!

Har legat och kikat på svt play-sommarpratarna. Då fem sommarpratare träffas över en middag och pratar om det de pratade om i just radio. Var faktiskt himla bra.
Annika Östberg, Paolo Roberto, Stig Larssons fru, Nån präst och Magdalena Graaf (som jag förövrigt gillar skarpt, läser hennes blogg dagligen). Vilka livsöden alla varit med om, herregud. Bra var det i alla fall. 
 




Satt förresten imorse och läste NA och såg då en artikel om att David och Martin Stenmarck(Ladies Night) hade blivit anmälda till diskrimineringsombudsmannen. En MAN i 58 års åldern ville köpa biljetter vid 2 tillfällen men hade blivit nekad. Ja!? Det finns väl en anledning till att det heter Ladies Night och är man inte mognare än så? Snälla.. Jag tyckte det var jävligt löjligt i alla fall.




Ne, nu blir det ett bad, fryser lite smått. Febern har gått ner, men fortfarande matt, ont i kroppen och vi ska inte tala om halsen. Aj aj aj! Blir hemma imorn med, men på torsdag räknar jag med att vara tillbaka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela