En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Soffarslapp och kinamat.

Publicerad 2010-09-10 18:15:55 i Allmänt


Då tar vi helg nu då, gud så skönt.
Precis kommit ut från en mycket skön och behövd dusch, luktade mest korv när jag kom hem.. Hmm, då undrar ni, korv?
Insmetad i prickikorv är ett av mycket man får stå ut med när man jobbar på dagis (okej, förskola) men jag gillar mer att säga dagis.
Kläderna i tvätten, dusch och jag känner mig fit for fight för att ta mig an fredagen.
Ikväll blir det kinamat. Det var länge sen, ska bli himla gott!
Självklart blir det idol och senare också lite film. Den här helgen ska jag inte göra mkt, behöver en helg till för "operation återhämtning"


Trevlig fredag på er. Det ska jag ha.

FRIDENS!

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2010-09-10 22:49:01

Jag håller med dig. Dagis låter mycket mysigare och bättre. Förskola är bara tråkigt och töntigt. Som att vi skulle ha kallat Rosa för förskolemamma. Blä ;)

Postat av: Segersten

Publicerad 2010-09-11 17:20:12

Ja visst gör det.. Haha förskolemamma, fan vad fult :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela