En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Halv åtta hos mig!

Publicerad 2011-04-01 19:32:24 i Allmänt

Jajjemen, som sagt.. Denna tisdag var det min tur att ha halv åtta hos mig..
Jobbade till 16 så hade en en del att stå i när jag kom hem, men tror jag lyckades ganska bra iallafall.. Mysigt och supertrevligt att umgås med brudarna. Kvällen blev toppen!
  

Inhandlingen av nästan all mat såg ut såhär....

vilket sedan förvandlades till detta..

Förrätt: Råraka med laxröra.


Varmrätt: Fisk A La Dijon


Efterrätt: Vit choklasmouse med daim, passionsfrukt och jordgubbar



Som sagt en underbar kväll och det bästa är att vi har tre kvällar kvar. Härligt!!!


Lördag idag, fint. Har varit en ganska tuff vecka då renoveringen är i full gång och att vi denna vecka fått spendera all verksamhet i lekhallen då ny matta har lagts på avd.. Hej och hå, men nu är det klart och vi kunde igår flytta tillbaka allt. Dessutom har det varit en hel del sena kvällar med jobb, stängde dessutom igår, men nu helg och slapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela