En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

<3

Publicerad 2011-04-15 18:25:56 i Allmänt

Helg, underbara helg.. En ganska bra vecka förutom en fruktansvärd onsdag, blääää och att sen behöva jobba över på sin tidiga dag är aldrig kul. Tur att jag slutade tidigt idag också...

I övrigt tycker jag att det är mycket med det mesta. Mycket på jobbet.. Alltid så stressigt kring april, maj. Allt ska vara klart innan sommaren och allt, precis allt kommer nu.. Har några samtal inbokade, men ändå ett par kvar att fixa tid till. Alltid skönt när dom är över.
Morfar är dålig, men ändå så pass "bra" att han nu ska flyttas till ett vårdboende..
Allt kring pappa är tungt... Urnsättningen har ju liksom ännu inte varit, att inte ha nån plats att gå till gör mig en aning frustrerad. Gravstenen är nu beställd och den tar ca 5 veckor.. Urnsättning innan eller då den kommer.? Det är frågan.
Alldeles för mycket tankar kring allt...
Humöret behöver en skjuts uppåt efter månader av stenen som tynger mitt hjärta.







Mysig fredag på er, nu ska jag snart laga lite fredagsmiddag. Mumma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela