En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Påsklov och våååååår!

Publicerad 2011-04-19 19:44:44 i Allmänt

Gårdagen var en ren toppendag med allt vad det innebar.
Trist med en låång dag till 18 men å andra sidan så var det lite barn eftersom det är påsklov, så mycket lugnt, löneförhöjning-ooooh top! och sen detta väder..
Att arbeta med detta arbete gillar jag för det mesta men ska inte sticka under stolen med att det under vintern, snö och slask inte är det bästa jobbet. Fyyy sen fan vad trött jag kan vara på alla kläder som ska på, och sen lagom när man fått på alla ska dom in igen.... Nej bläää, vad jag spyr på det. Men hur underbart är det inte nu, när man mer eller mindre kan vara ute hela dagar, ta på dom ett par skor och högst en tröja/jacka?
Jag är helt lycklig just nu för att allt känns lättare.. När mitt tålamod och min ork höll på att dö ut kom detta som på beställning. Jag bara ÄLSKAR det.

 


Mosters lilla älskling har även varit här en del och fått mig på så mycket bättre humör.
 
Bäst att hålla i sig när morsan matar.




Jenny m fam har också varit här på lite fika ute i den underbara vårsolen.
 
Syster och Mange, Kaffe och kaka.

Juliagumman såg jag inte mycket av.. Majblomsförsäljning på gång!


Nu lite käk.


Go kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela