En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fashion Pack!

Publicerad 2011-08-13 22:33:10 i Allmänt

Första arbetsveckan är nu avklarad.. Redan imorgon börjar nästa. Det har varit ganska lugnt på jobbet, fortfarande ganska många som är på ledighet.
I torsdag blev det för övrigt en tripp till Strömpis för att kolla in fashion pack. Jenny och hennes kompisar skulle gå, men tydligen flera som hoppade av och där satt dom med flera biljetter, så jag och Linda hängde på.
Och jävlar i lådan vad bra det var. Länge sen jag skrattade så mycket.. God mat, rosévin, en drink och sjuhelsicke massa skratt. Precis vad som behövdes.


Fashion Pack 2011




I fredags blev det sedan en lång dag.. Fick stänga. Hemma straxt innan sex. Lagade lite mat och kika på tv. Orkade inte med så mkt mer. Somnade tidigt.
Igår var det ju en underbar dag. Trodde för ett tag att sommaren var slut och hösten redan var på ingång.. Med tanke på att när man åkt till jobbet på mornarna så har termometern stått på 10!? grader.. Burr! Sa jag att vi hade 45 grader i turkiet!?
Bättrade på brännan lite i alla fall, (som snart är ett minne blott)...



Förresten, jisses vilken telefonräkning jag fick efter att jag var i turkiet... 2900 spänn......Aaah, men det var lätt värt det!

God natt gott folk!
Vi gör oss redo för ytterligare en arbetsvecka, som dessutom innehåller studiedagar på tors, fred.. Sa jag att just de två dagarna var mina tidiga dagar...... Aaaaaaaaaaah, nejdå, jag ska inte säga nåt mer.
Trevlig måndag på er!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-08-15 12:11:35

Jääääääävlar vilken räkning :D

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-08-15 16:20:01

Wuhuuuuu vem ringde du till så mycket från Turkiet? ;)

Postat av: Madde

Publicerad 2011-08-15 16:50:37

Först som Sofia sa, vem ringde du så mycket? :D Nyfikenheten är sisådär lagom jättestor. Haha.



Jag tror att det är bra det du gör. Någon gång måste det vända, eller hur? Finns annars inte så många vettiga alternativ kvar förutom att byta jobb/arbetsplats, men det vill man ju inte alltid heller. Säger man inte: Efter regn kommer solsken? Det borde bara finnas ett visst antal negativa händelser en människa kan råka ut för, sen får det ju vara nog.



Jag måste också bli bättre på att hitta roliga grejer att göra i vardagen också, dels eftersom jag jobbar var tredje helg i snitt men också för att annars jobbar jag, kommer hem, lagar mat, tittar på TV och sover.



Vi får peppa varandra :)



Och sen tycker jag verkligen att du ska härma mig och köpa de svarta skorna. Billiga och sköna (iallafall den biten jag gick i affären).



Och sist men inte minst: JA, det är dags för 2 eller 3 glas vin snart ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela