En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fashion pack igen och dejt med Lisa

Publicerad 2011-08-20 18:21:27 i Allmänt

En lördag på väg att gå mot kväll och jag ska nog snart ta mig ett glas rött.

Veckan har varit lugn och jobbet har rullat på.. I torsdags var jag och Linda faktiskt på fashion pack igen.. Var ju så sjukt bra så vi bestämde att gå som i torsdags igen med tanke på att det var sista gången också. Ja, och lika bra var det denna gång..
Har också haft studiedagar tors, fre. I torsdag satt vi och lyssnade på en föreläsning mellan 9-13. Alltså, den var bra och intressant. Men alltså, jag tittade på klockan hela tiden, den rörde sig inte. Segt att sitta ner och bara lyssna i 4 timmar. Fick sen gooood mat där och sen tillbaka till jobbet för att fixa klart kvalitetsredovisningen och lite annat som skulle göras.
Fredagens innehåll bestod av verksamhetsplanskrivning. Behöver jag säga att jag inte riktigt gillar sånt.
Huvudet var som gröt efter två dagar fulla med skrivande, lyssnande och tänkande fram och tillbaka.

Därför var det extra behövligt med en träff med Lisa igår. Supermysigt verkligen. Vi beslöt oss för att gå till danska krogen. Inte varit där på jätte länge. Ja, det var ju inget drag där precis. Det var så mycket som....... Bara jag och Lisa. Vilket inte gjorde så mycket ioförsig för vi hade det ju lika trevligt för det. Men skumt att det inte är nåt folk, et som var så mkt folk där förut.
Drack iallafall lite vin (svingott) och åt smörrebröd. Sjukt gott även det. Efteråt tog vi en sväng upp till olearys där jag och Lisa nog var det yngsta.. Jaja..
Träffade två väldigt skumma killar som ville att vi skulle sitta vid dom, ok tänkte vi till en början.. Men insåg snart att det kanske inte var så lyckat.. Väldigt skumma, till slut gick vi iallafall.

Tack fina Lisa för en mysig kväll!!

Snart vankas kräftor.. Muuuuuumma!



Och ni som frågar angående min telefonräkning från turkiet. Blev många samtal hem, kontakten med de hemma var sååå viktig för mig.. Sen även en sjuhelsicke massa sms till folk både i sverige och turkiet..:) Men som sagt, det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela