En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Utöya

Publicerad 2011-08-21 19:01:32 i Allmänt

Har idag kollat på dokumentären från Utöya... Fyfan..
Jag fällde både en och två tårar över vilket helvete de som var där måste ha haft, och för att inte tala om alla anhöriga. Usch!
När detta hände befann jag mig nere i Turkiet och blev inte varse med vad som hade hänt förens på lördagen tror jag det var. Hände väl på fredagen? Ja, nåt sånt iallafall. Tyckte det var mycket märkligt varför det var så himla mycket folk som stod och glodde på tv och dessutom inga korta stunder heller och att det bara var norskar (väldigt mycket norska på hotellet för övrigt). Gick in för att kolla men såg att det då var nrk nyheter men inget mer liksom.
Pratade sen med Linda som då undrade om jag hade hört vad som hade hänt i Norge? Öhh nej.
När jag sen fick det berättat så, oj. Men insåg nog ändå inte hur stort det var. Morgonen efter kommer folk ut från resturangen där tv va och grät, folk pratade nåt innerligt om detta och nyheterna gick dygnet runt, gårdagens tidningar som man sen kunde köpa handlade mestadels om detta fruktansvärda, det var då jag insåg att vad i helvete är det som händer???




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela