En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lilla morfar 86 år!

Publicerad 2011-12-07 19:35:22 i Allmänt

Hua, två dagar med näst intill alla barn och 2 personal sjuk. Men det har gått över förväntan måste jag säga. Visst, man sitter inte mer än när man är på skithuset i stort sett men dagarna bara flyter på.
Idag var det sista gången med Veli (språknissen) som nu har varit fem gånger och observerat oss personal hur vi samtalar med barnen. En bra sista gång måste jag säga. Bock för det!

Igår efter jobbet kom jag hem och möttes av grodan. Goaste! Tänk att hon går ett par steg nu.. Lilla gumman.
Åkte sen lite senare till morfar som igår fyllde hela 86 år. Lilla morfar.
Jag, mamma, Linda, Thyra, Mormor och moster. Tänk att han blir så glad över att Thyra är med. Älskar att se hur han skiner upp när hon är med.









Onsdag och veckans stängning är fixad..
Dessutom hörrni, så har ju snön äntligen kommit, lite och iallafall ligger den väl kanske till imorn. Överlyckliga barn som inte ville annat än ut.
Imorgon väntar jobb till 16 och därefter utv. samtal. Heja, bara 3 kvar sen.


Hej på er. 

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-12-07 23:12:30

Alltså, grodan är bara för söt! Helt sjukt att man kan vara så söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela