En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Det där lilla i vardagen!

Publicerad 2011-02-19 18:30:18 i Allmänt

Mina kära kollegor var äntligen tillbaka i torsdags, men min ork var borta med vinden.
När jag sen skulle gå på rast fann jag detta underbara liggandes på min väska från bästa Eva.

Jag blev så glad.

Att jag sen under eftermiddagen hann med att gosa med bästa Thyra gjorde ju inte dagen sämre.



Även igår fick jag en överraskning på jobbet. Bästa syster kom förbi med tulpaner och ett fint kort från Thyra.. Gos gos.
Som sagt det där lilla lilla extra gör så himla mycket. Blev såååå otroligt glad. Tack bästa syster (eller just ja Thyra) :)!!!!! Älskar er!



Somnade kl 22 igår, vaknade elva imorse... 13 timmars sömn var precis det jag behövde. Men känner mig för sjutton trött igen, men det ska jag nog ändra på. Snart dags att ladda för melodifestivalen. Lite vin nu och sen börja med maten.


Trevlig lördagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela