En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Kissnödig!

Publicerad 2011-02-13 15:19:21 i Allmänt

Helgen passerade snabbt, men så skön den har varit.
I fredags åkte jag för att besöka moster lilla älskling och syster. Myspys.
Pizza och lite tv under kvällen. Men såå trött. Somnade skapligt tidigt. Fredagskvällarna är bra sega..
Vaknade upp mycket piggare igår. Superväder ute, solen sken och klarblå himmel. Fick bli en promenad därefter lite städ och sen ett varmt bad. Nice!
Blev till att titta på meloifestivalen.. Hmm vad säger man, jag gillar inte riktigt Sanna Nielsen, känns som att hon går vidare bara för att... Nej!





Men tycker Brolle faktiskt är himla fin!


Förresten, jag har en förmåga att drömma heeelt sjuka grejer..Vilket inte var ett undantag igår natt.
Jag var i Sthlm på en sjuuukt fin resturang med bara fint folk. (Ja, jag undrade också, vad fan jag gjorde där) men jag var där iallfall. Var så sjukt kissnödig och skulle gå på toa. Trodde ju självklart att det skulle vara en toalett av finaste slag. Nejdå, piss och skit upp till sitskanten på toaletten, detsamma i handfatet!? och en hel del skit på golvet. Vad i helvete... Men va fan, jag drog ner byxorna och kissade ståendes.

Vaknade sen och var riktigt riktigt kissnödig...



Nehe, dags att göra nåt vettigt, dammsuga behövs.
Ikväll väntar solsidan.. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela