En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lista hit och lista dit...

Publicerad 2011-02-22 18:51:57 i Allmänt

Många som gör alla dessa listor på sina bloggar... Typ ett inlägg från ett tema varje dag..
Jag tycker om att läsa dom, det är inte det.. Men funderar på om jag själv skulle ge mig på det. Kanske skulle jag bli en aning bättre på att uppdatera då. !?
Ja kanske.. 

Men först tänkte jag slänga in en sån här lista som man alltid fyllde i förr.. Dock har jag aldrig fyllt i en sådan med dessa frågor.. Men ja här kommer den.

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, min mob är mitt liv. Plus att jag använder den som väckarklocka och om jag vaknar på nätterna alltid kolla på mob vad klockan är. (Man slipper ju då momentet att tända lampan för att kolla på klockan)

2. Vem såg dig senast naken?
Hmm, ja ni.. Det vettifan..

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Haha, som en riktig jävla fjortis.. Eller, nej jag hade inte vita byxor med svarta string. Men typ. Tittar jag tillbaka nu på bilderna då så undrar jag vad i helvete jag tänkte på.. Haha!

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Om tjugo år är jag 44 år... Förhoppningsvis har jag både hår och tänder kvar iallafall och kan vara en gnutta nöjd med mig själv.

5. Hur var du på dagis?
Jag gick aldrig på dagis, utan hos dagmamma. Världens bästa för övrigt och där var jag nog ganska lugn, lite blyg till en början men sen ganska "normal" om man så säger. Jag var bästis med Claesson och vi gjorde mycket tillsammans plus att vi hade identiska kläder.. :)

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag tror att jag är en ganska bra arbetskompis faktiskt. Jag älskar att vara den som skojar till det men är samtidigt den allvarliga, ansvarstagande och förtroendeingivande personen. Att ha kul på jobbet och kunna prata med sin kollegor om det mesta är A och O, och det kan jag verkligen. Med de flesta.

7. Har du celluliter? 
Jajjemensan..

8. Biter du på naglarna?
Aldrig heller...

9. Har du något handikapp?
Nej

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nej vad kan jag göra åt det? Hängbröst är coolt.

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Enligt mig finns det ingen gud.

12. Svär du?
Alldeles för mycket!

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Nja, trevlig vore kanske att överdriva. Men jag är dock inte otrevlig, men när dom sen kommer för tredje gången på 2 dagar och ännu inte fattar att jag inte är intresserad börjar mitt humör att svikta.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
Jag är inte det minsta homo, så noll.

15. Tror du på utomjordingar?
Nej, men kan erkänns det att min kära syster och pappa fick mig och Lisa att tro på det för ett par år sedan. Vi blev så grundligt lurade. Grejen var att dom hade kokat ihop det så jävla bra att när ett sjuuukt starkt sken lös upp när jag öppnade dörren så trodde jag att min tid var ute. Fyfan, bland det värsta jag varit med om.. Fan, skulle kanske skriva ett inlägg om det... Eller vad säger du Lisa?

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Tacos. Det innehåller mycket olika saker och man kan variera mycket av innehållet.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Ärtsoppa, något ingen skulle få mig att stoppa i munnen.

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Nej, men ibland kan jag undanhålla sanningen.

20. Har du kysst en polis?
Nej, det tror jag inte.

21. Är du rädd för securitasvakter?
Nej, varför skulle jag vara det?

22. Har du någonting att dölja?
Hmm, kanske jag har..

23. Vad har du på din nyckelknippa?
På den ena har jag en del olika nycklar, en fin nalle med ett sånt där hjärta som man delade med sin bästa kompis när man var liten. (jag delar det med min systerdotter Julia) en öppnare och ett sveaband. På nyckelknippan till jobbet har jag jobbnyckeln, en hårsnodd och nåt fult skit som händer, bara för att.

24. Är du / har du varit gift?
Nej, men hoppas på det en gång i framtiden.

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Med cykel då? Nja..

26. Kan du laga cyklar?
Hmm nja.

27. Kan du fixa med bilar?
Nej, verkligen inte.

28. Brukar du köra om?
På cykel, ja.

29. Kan du baka bröd?

Efter recept, ja. Önskar jag var bättre på att baka över huvudtaget.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Jadå, det vet jag.

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Vänner, dom verkar ha det förbannat roligt.






Kommentarer

Postat av: lisa

Publicerad 2011-02-28 21:10:14

hahahahaha jag trodde att jag skulle dö! fyfan vad vi gick på det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela