En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Bio och bebisgos!

Publicerad 2011-02-10 19:17:54 i Allmänt

Oj, nu var det så där länge sen igen.. Men vad fan, mitt internet har krånglat till tusen, men vips såbörjade det funka igen efter att Linda gjorde "nåt" som hon själv inte vet vad..
Men bra det...

Nå, förra veckan då.. Vad hände då.. Ja ni, jobb som vanligt så klart, men tog ledig onsdagen, då var det bouppteckning efter pappa och därefter gick vi och åt lunch. En sak man kan bocka av.
Har dessutom, äääääntligen haft klart mina utv samtal som har hängt över mig under en längre tid. Helgen var lugn och skön, precis vad jag behövde.

Denna vecka startade i racerfart, jag är nu trött på att ständigt hålla på att pussla och fixa med personal hela, hela tiden. Det tar mkt energi från en. I tisdags var jag och mamma på bio. Skulle ju länge ha gått och sett svinalängorna men allt möjligt har kommit emellan men nu så.
Men fy vad jobbigt det var. Det påminnde allt för mkt om tiden som varit och jag kände igen mig en del i det. Att på ett sätt försöka glömma det "onda" som var, men som revs det upp igen. Ruggigt bra film, men riktigt gripande och allra mest just nu.
När eftertexten började rulla rann tårarna och en stor klump befann sig i magen.



Igår var jag inte hemma förens efter sex och då var det bara att sätta sig ner och göra klart inför utv.samtalet med chefen jag hade idag. Alltid lite nervös inför det, men gick mycket bra. Kändes riktigt bra när jag gick därifrån.
Kom hem och straxt efter kommer, mamma, Linda och Thyra.. Hann med en massa gos (och blöjbyten) med lilla grodan idag. Lilla älsklingen vad mysig hon var idag.
 

Mosters ♥

Öppning imorn-slutar tidigt. Helgen blir en aning längre. Jag tackar för det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela