En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Faaan vad jag saknar dig!

Publicerad 2011-01-19 19:20:17 i Allmänt

Nå? Vad tyckte ni om solsidan i söndags då?
Jag bara älskar Ove Sundberg.. Haha eller, älskar och älskar kanske va att ta i.. Fan vilken störig människa, jag skulle spy om jag hade någon sådan i min närhet..:)
Stora samtalsämnet på jobbet i måndags. Alla kollar verkligen på det..

E är tillbaka på jobbet och allt känns genast en aning lättare.
Men när ska det vända? Ångest, noll ork och ständigt på ett hiskeligt humör. Va fan!



Imorgon fyller syster 35 år och efter jobbet blir det till att fira na. Hurra och Grattis!





Idag har jag saknat dig nåt extremt, vissa dagar känns så förbannat mkt värre än andra. Idag är en sån pissdag!
Älskar dig pappa!

Jag minns det som igår, hur stolt du var över mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela