En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sluta stirra på henne Fredrik!

Publicerad 2011-01-16 19:44:32 i Allmänt

Tack för tipsen, vem det nu var som skrev dom. :)

Söndag idag och det ska visst vara jobb imorn igen, suck vad helgerna ska gå fort då..
Har i alla fall hunnit med en cypernreunion hemma hos Jenny och Magnus. Vi kikade på bilder och film från cypern i somras, käkade haloumi m.m. Supertrevligt som vanligt!
 Korv, haloumi och crostini med olivröra och bubbel.
 Tacos.
 Daimtårta, kaffe och päroncongac.



Grodan var ju också med och jag hade turen att få gosa lite bebis. Underbart!
  


Kärlek vid första ögonkastet mer er alla tre.
Mina tre absoluta favorittjejer!



Har tittat igenom hela solsidanboxen för att vara förberedd på kvällens avsnitt. Heja vad jag älskar repliken av Mickan när Fredrik stirrar på barnflicka som absolut inte har silikon. "SLUTA STIRRA PÅ HENNE FREDRIK" :)
Snart så...


Go kväll på er och hoppas att ni alla får en trevlig start på veckan. Jag ska göra mitt bästa..
Ska kika på idrottsgalan som är imorn i alla fall. Det gillar jag.



Tjing på er.!


Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-01-17 13:28:43

Den där tårtan såg god ut!

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-01-17 18:54:42

Den är ljuvlig. Bra söt men mycket god :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela