En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

24 år!

Publicerad 2011-01-31 18:59:37 i Allmänt

Grattis till mig, jag har blivit ett år äldre.
Firades i fredags. Slutade inte förens klockan fem så det blev en aning stressigt.
Det bjöds på hemmagjord ceasarsallad och sedan chokladmouse med en skvätt baileys med en klick grädde och bär på. Mumma om jag får säga det själv.

 

Fina blommor och fina presenter. Jag tackar och bockar.

 
  
En otroligt fin ljusstake av Ernst. Jag älskar dom, presentkort på finrummet och spahuset, 2 salladsskålar (Blir byte av en).

Kvällen var trevigt och handbollen följdes men blev icke någon final (och dessvärre blev det ingen medalj över huvudtaget) men vi deppade inte ihop för det.


Lördagen spenderades på indigo med Babsan. Lika trevligt som vanligt. Oj så god mat, dryck och trevligt sällskap. Svårt att misslyckas!

Gårdagen som var den "riktiga"födelsedagen var ganska lugn men ändå skönt. Mycket samtal blev det som sedan avrundades med god mat till solsidan.. Därefter wallander.




Avslutar med två bilder på grodan. Eller numer benämns hon även under namnet Thyra. Men för mig kommer hon alltid var grodan.. Mosters lilla Groda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela