En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Kvällsfärgning!

Publicerad 2011-07-11 23:46:14 i Allmänt

Jaha här sitter man halv tolv och har färgat håret, ska straxt skölja ur det.
Var inte hemma förens runt halv elva, var hos faster i Nora, hon klippte mig och mamma och där åt vi sen hamburgare och talade massor. Mys..
Kände att morgondagen är det fullt upp så var lika bra att färga det nu, var ju ändå inte speciellt trött.

Tänkte att jag också skulle lägga in lite bilder sen i onsdags då vi besökte Nora, var ju Noradagarna så vi passade på att besöka staden..











Godnatt på er!!!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-08-03 21:08:10

Hej! Ja, precis! Jag och David har kommit in på våra skolor i Stockholm, Södertörn och Karolinska Institutet. Fick lägenhet för någon dag sedan :) Härligt med Turkiet! Jag har saknat dina blogginlägg, så nu förväntar jag mig att bloggsemestern är över ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela