En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Semester, grill och Henrik Larsson

Publicerad 2011-07-02 18:48:48 i Allmänt

Sista arbetsdagen för fem veckor gjordes igår, och så skönt det var sen.
Kom hem och klev snabbt in i duschen för bara om en lite stund väntades grillning.
Väntade bara på regnet som jag trodde skulle komma men som lyckligtvis lyckades hålla sig undan, vilket vi tackar för. Grillade och satt ute under hela kvällen, fram till halv två..
Förrätten bestod av kräftor och "parmesansnurror". Herregud så gott... Sen grillades det hel fläskfilé, champinjoner och halloumi. Till det två olika kalla såser och en färsk potatissallad.
Efterrätt blev marängtårta med grädde och jordgubbar.
Julia hade sen med sig kort från när hon var i Paris. Jätte kul att se alla fina bilder.

  
 
 
Jag har aldrig påstått att jag har normala systrar va!?


Idag trodde jag också att det skulle vara dåligt väder, med regn.. Men icke. Låg faktiskt och solade en lång stund och lyssnade på det ganska så gripande sommarpratet med Henrik Larsson.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela