En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Ledighet är aldrig fel.

Publicerad 2011-06-01 19:49:53 i Allmänt

Jaha, dagen innan kristihimmel... Och vad brukar jag då göra? Jo brukar packa bilen full och spendera kommande dagar på västkusten i stugan... Meeeen vad gör jag!? Jobbat till halv sex och sitter nu här och hänger.
Tagit mig ett glas rött och väntar på pizza. Slappar kväll vilket är skönt men visst hade jag gärna åkt och fått andas in saltvatten och tång.

Ledig imorn och jobbar faktiskt på fredag. Inte mycket barn, tror det blev 10 allt som allt så det blir skönt, men kan tänka mig en aning långsamt också.




Har nu fått datum för urnsättning..... 13 Juni, känns lite skrämmande men samtidigt skönt att äntligen få detta gjort och sedan ha en plats att besöka. Jag får ont i magen bara av tanken att återigen gå igenom en känslosam ceremoni, dagligen är mina tankar på dig. Varje kväll somnar jag med bilden på dig brevid mig och vaknar upp med densamma. Jag känner att du finns där!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-06-02 12:02:03

Vad skönt att ni har fått ett datum. Förstår att det känns svårt med en till "begravning", men försök att se det som ett extra hejdå, ett extra avslut. Jag är jätteglad för Farmors urnsättning. Den var också långt efter hon dött, men det var behövligt att få stå där och gråta ut lite till. Stor kram, ska tänka på er den 13de.

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-06-06 12:29:00

Jo jag försöker att intala mig det. Ska ändå bli skönt att få ett ordentligt slut nu...

Tack snälla du. Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela