En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Urnsättning!

Publicerad 2011-06-13 19:25:40 i Allmänt

Idag har vi haft urnsättning för pappa. Lilla pappa!
Konstig känsla fast ändå befriande på nåt sätt.
Vädret sprack upp ordentligt och det blev riktigt varmt när vi stod där. Det gjorde allt så mycket finare.
Mamma bar urnan för att sedan sänka ner den i jorden..... Vi stod länge och tog återigen ett farväl, han fick också med sig lite teckningar som han kan titta på, tårarna rann och samtidigt kändes det skönt att allt äntligen är över och att vi nu har en plats att gå till.. Men, fortfarande känns det så konstigt, att du är borta och att det var du som låg där.
Pappa, du skulle ju vara med och få uppleva så mycket mer än vad du hann med. Men nu har du ro och sover gott.
Du tittar ner på oss och ler så som bara du kunde göra.
Jag Älskar Dig!



Mina två hjärtan som till slut inte kunde hålla tårarna tillbaka. Det gjorde ont att se.


Thyra säger hejdå morfar!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-06-14 13:08:10

Vad sorgligt :( Men ändå skönt att få det gjort och att ni har en plats att gå till. Kram

Postat av: Syster yster

Publicerad 2011-06-16 10:51:50

Såå fint kort!! Älskade Pappa/Morfar!! Gör så ont att han inte fick träffa lilla grodan!!!! Men jag tror att han har ett vakande öga över henne!! Älskar dig min älskade syster! Puss

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-06-19 19:08:37

Ja, precis så jag känner också Annica. Frktansvärt tufft men skönt att jag nu kan gå dit när jag vill. Kram



Syster: Det tror jag absolut att han har.. Älskar dig. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela