En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Trevligheter!

Publicerad 2011-06-13 12:55:24 i Allmänt

Sist jag skrev skulle jag åka till morfar och hälsa på. Han var på superhumör och var riktigt pigg. Vi fikade och han pratade massor. Jätte kul verkligen!

Förra veckan gick segt, trodde det skulle gå fortare med tanke på att man var ledig på måndagen, men icke. Var ganska lugnt hela veckan, fredagen hade vi sju barn. Märks att sommaren är här och ledigheten är nära.

Marknadsafton på torsdagen är också avklarad. Brukar sällan hitta något och så inte denna gång heller, men att bara komma upp och gå över stan och kika lite hör till. Vi avslutade kvällen på olearys med god mat.
Träffade för övrigt en lärare från gymnasiet, trevligt!



I lördags var jag hem till babs påmat och vin.. Oj så trevligt, men ack så sent, som vanligt när vi träffas men det är det värt.

Köpte med fina blommor!





Tack för en fantastisk kväll..
Imorn ska jag och mor dit igen, äntligen ska jag få träffa Sossan, år och dar sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela