En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Födelsedagskalas, RM, barnvakt och idag 6 Juni.

Publicerad 2011-06-06 12:48:04 i Allmänt

Ledig i torsdags ju.. Blev till att åka och fira kusin i kumla som fyllt 35 år. Där bjöds det på mat och annat gott.
Skulle ha åkt hem efter det, runt halv åtta men blev spontant att jag hamnade hemma hos J&M för lite kex, ost och vin. Var hemma ganska sent men gick förvånansvärt bra att komma upp på fredagen.
(Blev tyvärr inga bilder från torsdagen)
10 barn och det var lugna puckar. Tanken var att jag skulle jobba till 17.15 men sista barnen gick redan vid fyra.
Fredagen bjöd ju dessutom på dunderväder så njöt en lång stund i solen när jag kom hem med ett glas rosé.


Även lördagen bjöd på fantastiskt väder. Startade dagen men kaffe och nybakade bullar hos Monica innan jag följde med mamma och införskaffade blommor. Shit, jag höll på att smälta bort. Men för sjutton, inte klaga..
Igår var vi och tittade på Joakim när han hade riksmästerskapen i gymnastik i idrottshuset. Riktigt kul att få se honom, han var superduktig.
Därefter barnvakt en stund åt grodan. Myspys!






Nationaldagen idag.. Det firar vi med att åka och hälsa på morfar, dessutom köper vi med oss riktigt smaskiga bakelser.
Trevlig dag på er!
Jag njuter i fulla drag av att vara ledig ytterligare en dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela