En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

"Dyngkåt och hur helig som helst".

Publicerad 2011-03-27 19:20:25 i Allmänt

som Mia Skäringer sa.
Vilken kvinna och vilken föreställningen. Bara det att hon kom inspringandes i bikini och helt öppet visar sin "dallriga" mage, redan där satte hon ribban. Det var en salig blandning mellan hysteriskt skratt och även en del stort allvar blandat med underbar sång. I två timmar var underhållningen total. Bland det absolut bästa jag har varit på..
 


 

Efter föreställning var vi bjudna på middag hem till Linda och Chrille.
Supertrevligt och mysigt med god mat och dryck. Hann aldrig ta kort på maten för den var jag för glupsk med att äta upp. Oxfilé med klyftpotatis. Mumma vill jag lova.
Fick en bild på kvällen och det var ju såklart på min lilla groda. Kortet blev inte helt hundra men, men.



Fick senare under kvällen världens finaste present..
Ett givet kort på Thyra med tanke på att hon är min lilla groda med ett tillhörande vykort på. Jag grät, av glädje såklart. Finaste, finsate ni!

Mosters hjärta!

Underbar lördag som slutade på bästa sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela