En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

...

Publicerad 2011-03-08 19:08:13 i Allmänt

Jaha...
Tycker att det har varit ett par tunga dagar, igen.....
Har inte varit på humör, morfar på sjukhus och mår inte bra, mycket tankar på pappa, tufft på jobbet, tufft med mig själv helt enkelt.
Men hade idag ett mycket bra samtal med en mycket förstående människa, det fick mig att tänka till och att jag kanske skulle bromsa lite och inte bara köra på.. Mår jag bättre av att göra det? Nej. Många tårar fälldes.





Har inte orkat lägga in bilderna sen den senaste tiden, lovar att göra det och sedan uppdatera..



Hej på er!

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-03-09 16:09:28

Skickar styrkekramar och tänker på dig. Hoppas morfar kryar på sig snart. KRAM!

Postat av: Annica

Publicerad 2011-03-09 16:21:35

KRAM! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-09 21:39:48

Men Emma då, sådär ska man inte gå runt och må.. Kan du inte komma hit så får vi snacka, dricka vin i glo på tv nån kväll? Eller så kommmer jag till dig. Tänker massor på dig, även om jag är världssämst på att visa det! Puss o kram!!

Postat av: Babsan

Publicerad 2011-03-12 10:22:42

Tårar är bra och stanna upp ett tag är ännu bättre även fast det just då är jobbigt.

Sköt om dig vännen!!

Massor av kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela