En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mars månad.

Publicerad 2011-03-01 19:00:39 i Allmänt

Då var vi redan inne i mars. Jösses, fort går det. Men skönt också. Nu villa jag slippa allt som har med vinter att göra. Alla dessa kläder, på, av, på hit och dit. Minusgrader, slask, grått...
Jag tycker om vintern men nu har den allt hållt i sig bra länge.




Bävade för denna vecka på jobbet, men har ändå gått hyffsat tycker jag med tanke på mängden barn vi har haft och att dom håller på och byter tak, byter golv och målar inomhus.. Mm precis. Allt detta gjorde mig svettig....... Men peppar peppar, än så länge så.. Men ä har de bara gjort taket inne på vår avd så ska väl kanske inte ropa hej för tidigt.
Imorgon är det iallafall redan onsdag och därefter har jag två tidiga dagar att se fram emot.


Hej på er!


Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-03-02 10:03:22

Jag drömde om blommor som växte rakt upp från snön inatt! Herregud, då vill man ha vår, både medvetet och undermedvetet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela