En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Risig tisdag!

Publicerad 2011-03-18 19:11:03 i Allmänt

Ingen större ångest inför måndagen som var som sagt, trotts öppning och jobb till 18.00.
Tisdagen var värre, mådde riktigt risigt. Började under dagen att känna mig skum i magen, typ som kramper och kunde knappt få i mig någon mat. På rasten höll ögonen knappt sig öppna, var sååå trött. Mot slutet av dagen blev det bara värre, hem och lägga mig. Ville spy men kunde inte. Somnade, noll ork, fick inte i mig mat och mådde illa.
Hemma från jobbet på onsdagen men kände mig ganska ok, så det blev jobb igår och idag. Måste va nåt skumt, känner mig mätt på minsta lilla nu, precis som att man har varit magsjuk och inte kommit igång med maten än, äh, jag vetti fan vad det var. Fler säger stress och att kroppen säger ifrån, jag vet inte.



Som sagt uppe på benen igår och efter jobbet hämtade Linda mig och vi åkte till marieberg för lite shopping. Thyra skötte sig bra och vi hann med en hel massa shopping. Skoj!



Nå..... Och vad fan hände idag då? Vintern kom tillbaka.. Helvete vad less jag är på skiten nu. Tog mig tre år att komma till jobbet och vi ska inte tala om hur lång tid det tog innan jag var hemma sen....... Ut med Cålle i ALL snö plus skotta skiten. Jag ville ställa mig och skrika rakt ut. Svett som ett as..!
Såååå, bort med skiten. Imorn ska det ju bli 5+ och sol.....


Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela