En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Senaste i bilder.

Publicerad 2011-03-13 19:18:46 i Allmänt

Sådär ja då ska jag försöka få in lite bilder. Har varit lite dåligt med det..
Så, vad har jag gjort den senaste tiden då, jo har träffat Thyra en hel del, till och med varit barnvakt, goaste unge!, träffat kusin och fastrar, fikat med brudarna, indigo och ja jobbat såklart..

  
Älskade lilla grodan....

 





Melodifestivalen avgjordes igår, och återigen har kidsen röstat otroligt rätt på jobbet, vilket dom lyckas med varje år. Denna gång var det The moniker och Eric Saade som fick lika många röster.
Förra året var manboy en riktig hit och nu tvivlar jag inte alls på att popular blir en lika stor hit.
Min röst hamnade på the moniker men det får allt duga med Eric.





Har fått många fina kommentarer på det tidigare inlägget..
Kramar tillbaka till Fia och Annica. <3
Claesson: Jag kommer mer än gärna, vore supertrevligt. När?
Babsan: Ja, det var det verkligen, kändes så skönt efteråt. Att ha nån som lyssnar på en och som verkligen förstår och vill hjälpa en är så mycket värt. Får snart se till att ses igen också tycker jag. KRAM



Och så var det söndag igen, men ångesten är inte lika stor som den brukar inför måndagen, skönt. Men alldeles för snabbt gick helgen.
Inget speciellt planerat i veckan, skulle ha börjat med "halv åtta hos mig" denna vecka men det blir framflyttat ytterligare en vecka.
Ska annars på en liten shoppingrunda med syster och Thyra på torsdag. Slutar ju tidigt då. Sen till helgen blir det att fira mamma....



Ha det gott, igelkott!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-03-13 21:35:10

det är alltid lika kul med igelkott haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela