En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Besök, dansuppvisning och en skön helg.

Publicerad 2011-05-23 19:10:17 i Allmänt

I torsdag var vi äntligen och hälsade på Eva som fått sin lilla Gustav.
Supermysigt att träffa henne, Gustav och Ebba. Fick goda smörgåsar och en ljuvlig efterrätt. Att vi dessutom fick snosa bebis var ju underbart.





I lördags var det sen dags för Entres årliga dansuppvisning på parkteatern där Julia var med och dansade.
Riktigt imponerad av alla som dansar från 3-95 år. Jojatackar.
I närmare tre timmar höll de på så lördagen gick även den. Hade tidigare på förmiddagen varit och klippt mig och hunnit med en runda på stan..

Julia längst fram och längst ut till vänster




Igår blev det ett besök hos Morfar. 
Skönt att se honom en aning bättre än sist. Han är med, pratar och faktiskt skrattar nu. Lilla Morfar!
Hann sedan med lite gos med grodan.


Veckan from hell är här och jag har tusen saker som ska göras.
Idag var jag inte hemma förens halv sju. Ska tillägga att jag öppnade 6.30 också.
Imorgon blir det nog att stanna kvar en sväng och försöka göra klart lite pärmar, ligger en aning efter med tanke på att vi inte haft tillgång till dator sedan februari på grund av rustning.
Hej och hå.....
På onsdag kör vi till 17 och därefter lite till. Jag blir kvar även då.
Torsdag är det min tidiga dag. Guld, men typiskt att det är sommarfest med barn och föräldrar just då. Blir troligen kvar mellan då jag slutar halv två till 17, då festen börjar och håller på till 19.
Dessutom behöver jag baka något, någon dag. Helst torsdag!? med tanke på att jag har fikat på fredag. Det också! Gaaah!
Öppnar sedan även på fredagen men slutar då tidigt, och hoppas på lite vila innan party med jobbet på kvällen..


Snart heeeeeeelg!!!!



Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela