En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Det blir bättre.

Publicerad 2011-05-02 19:19:20 i Allmänt

Var det nån som såg det igår?
Började kolla på humorgalan men slog sen över till det blir bättre då jag kom på att Magdalena Graaf skulle vara med.
Jag avgudar henner och tycker hon är helt fantastisk.
Till en början hade jag inte riktigt samma syn på henne, hon och hennes syrra gjorde "you, you got wanna I need" eller hur den nu gick. Blondin och opererade bröst, jag en riktig störig typ, tyckte jag då..
Tills jag en dag läste hennes bok "det ska bli ett sant nöje att döda dig". Det var ett par år sedan jag läste den och sedan dess har jag fått en helt annan bild av henne. Vilken kvinna, och det som hon har gått igenom-hur blir man människa igen efter det. Att dessutom gått igenom en hjärnblödning och stormiga förhållanden.. Ja..
Sen igår var hon med i programmet det blir bättre berättade då sin historia och besökte dessa platser, m.m.
Även där tar hon upp hur folket hade sina förutfattade meningar om henne.

Ja, som sagt så tycker jag hon är grym, läser dessutom sen ett par år tillbaka hennes blogg och det kan vara en av de roligaste att följa.. Haha så himla rolig och driver med sig själv och ja gud vet allt.
Hennes vilja att hjälpa andra och se hennes godhjärtlighet är grym..





Läste för övrigt i bloggen att hon är gravid igen.. Kuuul!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela