En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fest, barnvakt och Mors dag!

Publicerad 2011-05-31 18:44:06 i Allmänt

Snart får vi lite ledigt igen, gör ju absolut inget. Jobbar dock på fredag med va fasen, var inte alls mycket barn..

Förra veckan avslutades mycket bra... Efter en idiotisk vecka med allt vad det innebar så fick jag fin fina blommor av mamma och Linda som piggade upp mig.


Kvällen avslutades hos Marie med grillfest tillsammans med kära kollegor. Succé.
Alltid lika trevligt när vi ställer till me partaj. Mat i mängder och goda drycker. Lördagens skallebank är lika med en lyckad kväll..
   

Som sagt lördagen gick åt att försöka bli av med huvudvärken.. Galet. Så fort jag röde mig dunkade det i hela skallen och spenderade väl mer eller mindre hela dagen i sängen... Framåt sex behagade den att försvinna och jag blev åter människa.
Julia och Ida sov över här och vi hade det mys under kvällen.. Mina flickor små! Eller ja, små och små är dom ju inte direkt längre.. Snart 11 och 6.. Herrejösses.

Söndagens morsdag firade vi ute vid Ässundet, vilket har blivit något av en tradition i ett par år nu.. Mysigt att sitta där och smälla i sig en räkmacka, tyvärr var inte vädret superduper men vi åt smörgåsen där och åkte sen hem och fikade på glass och jordgubbar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela