En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Idag är det första Maj!

Publicerad 2011-05-01 17:45:30 i Allmänt

Valborg igår och idag är det första Maj..
Första maj, vilket betyder att sommaren närmar sig med stormsteg. Hur underbart som helst.

Igår var jag hemma hos Jenny och Magnus m familj på middag tillsammans med mamma och Linda. Supertrevligt och mysigt som vanligt.
Hade tänkt attgå till holmen för att kolla på brasa men den startade redan kl sex så det skippade vi och gick en tur upp till slottet och kollade där, hmm inte mycket att ha tycker jag..
Efter det begav vi oss tillbaks till J och M iallafall för efterrätt och mys. Kvalitetstid med familjen är värt mycket, mycket!
Denna gång hann jag få bild på allt vi åt, kameran var framme.
 
Fördrink och tilltugg..

 
Mina stora hjärtan. ♥


Parmainlindad kycklingfilé med klyftpotatis, balsamsås och sallad.


Brasan!

 
Jordgubb/hallon Cheesecake med kaffe och dessertvin. 



Därefter blev det lite vin och prat, supertrevligt! 
Tackar J och M för en förträfflig kväll. 

 



Dagen idag har varit bra, en aning seg men har städat en hel massa, vilket man inte prioriterar när solen skiner ute och det är 20 grader, så en dag som denna passade jag på. Nu är allt klart och ska ta och laga lite kläder som bara har legat hur länge som helst...




Humorgalan ikväll, det ska jag se, för varenda unge!










Snart så.............

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-05-02 07:26:04

Oj vad det såg gott ut! :)

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-05-02 18:58:56

Det var det också, :) Kan inte direkt säga att jag var hungrig när jag gick därifrån..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela