En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Söndag.

Publicerad 2011-05-15 12:56:22 i Allmänt

Oj, nu kommer jag efter i bloggandet igen..
Förra veckan var det sjukt mycket att göra. Blev sent varje dag på grund av att jag körde klart utvecklingssamtalen, halv åtta hos Fia, tittat på lägenhet och sedan blev det olearys på torsdagen istället för vårruset tillsmmans med jobbarkompisar. Vi brukar ju som sagt vara med i vårruset, men så blidde det inte iår. Första parkett för att följa loppet blev det i alla fall.

Har också glömt slänga i bilderna från när jag var hos Madde förra lördagen, trevligt med god mat.








Men ja, i tisdags hade vi vår sista halv åtta hos mig kväll och sist ut var Sofia.
Det bjöds på fantastisk mat och dryck.
Tackar mina flickor för fem fantastiska tisdagar men gudomlig mat, dryck och sällskap.









 Denna kväll var även Linn med som också fick agera Helge Skog.


Torsdagens trevligheter på olearys. Jag och Carina infann oss redan vid 4 och allt eftersom anslöt de andra...





Gårdagen bjöd ju på trevligheter då sverige och Eric Saade tog hem en tredjeplats i eurovision....
Gött!!!


Nu anlände Thyra och Linda så dags att avsluta..

Kommentarer

Postat av: Sofiaa

Publicerad 2011-05-15 18:39:12

Vem vann halv åtta hos mig? :))

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2011-05-18 13:30:30

Mm, nu blev jag nästan hungrig :)

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-05-18 18:29:57

Den som vann var Fia... Men två rackarns poäng före mig.. Men hon var värd den flera gånger om..Mumma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela