En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Halv åtta hos Lisa.

Publicerad 2011-05-05 19:36:02 i Allmänt

I tisdags var det återigen dags för "halv åtta hos mig", nu hemma hos Lisa. Som jag hade längtat.
Jag var så sjukt hungrig när jag kom dit, magen skrek och jag var lite smått illamående, men det ändrade sig snabbt.
Fick först en fördrink. Mycket God!
 

Förrätten var supergod, soppa- räksoppa med frasig hatt.
Mycket kul idé och så god den var.


Varmrätt bestod av mustig fisk a´la Farmor Gun.
Supergott även det..


Till sist efterrätt bestående av en chokladdröm med brunt klet. Dumt att klaga, supergott även detta.


Återigen en fantastisk kväll med trevliga damer och underbar mat.
Tack för det, återigen tjejer!

  



Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2011-05-05 23:08:26

hahaha hur ser jag ut?!

Postat av: Segersten

Publicerad 2011-05-06 17:10:38

Du är så fin såå!

Postat av: lisa

Publicerad 2011-05-07 09:14:58

men vad var det för bild på mig!?!?!? uuuuuusch

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela